سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نماز عید فطر

حوزه/ نماز باشکوه عیدسعید فطر، به امامت نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در سراسر اماکن متبرکه حرم امام رضا(ع) اقامه می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در آستانه فرارسیدن عید فطر در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد، بیان کرد: نماز باشکوه عیدسعید فطر به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در صحن جامع رضوی و سراسر اماکن متبرکه اقامه می شود.
حجت الاسلام سید جلال حسینی بیان کرد: این مراسم ساعت 6:15 با تلاوت آیاتی از کلام وحی در صحن جامع رضوی آغاز می‌شود و با بیان احکام از سوی حجت الاسلام رضوی نسب ادامه می‌یابد.
وی از برگزاری جشن‌های عید سعید فطر در حرم مطهر امام رضا(ع) از یکشنبه تا سه‌شنبه، چهارم تا ششم تیرماه خبر داد و افزود: مراسم شب عید فطر ‌ساعت 21 تا 23 در صحن جامع رضوی همراه با پخش صوت در سراسر صحن و سرای حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌گردد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: مدیحه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی حائری‌زاده، اجرای سرود و همخوانی از جمله‌ بخش‌های ویژه برنامه شب عید در حرم رضوی است.
گفتنی است، با توجه به حضور گسترده مردم در مراسم اقامه نماز فطر، همه صحن‌ها و اماکن متبرکه رضوی مفروش و به منظور معطرسازی صحن و سرای رضوی گلاب پاشی و عودسوزی از سوی خادمان بارگاه ملکوتی رضوی انجام می‌شود./
انتهای پیام/ ت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha